Tema: Re: Turim higsa
Autorius: Toxis
Data: 2012-07-05 19:05:41
he, tai nebuvo toks eureka atradimas, kad abi komandos gulejo vonioje ir ta
pachia sekunde kazhka surado, abu detektoriai duomenis kaupia jau kiek 4
metai berods.. na, tiksliau nuo shio pavasario kai bishky aliektros pridejo
iki kiek ar ne 1.19 TeV - tada jie galejo pradet operuot higso lygije (jis
kaip supratau zhemesnis 12kazhkiek GeV) - taigis nuo pavasario abu
detektoriai kaupe informacija (ten jei neklystu tukstanchiai ivykiu per
sekunde vyksta) - taigi jis 'nutikt' galejo kazhkada seniai, jie ilgai ir
nuobodzhiai shukavo per duomenis ir iki shiol nebaige, pristate vakar tik
todel, kad renginys kokistai numatytas tai del to abi komandos lauke to
momento, kad pristatyt...
priedo patys detektoriai yra tiek apsaugoti, kad ten nei saules, nei juru
audros neturi itakos (nu gerai, neutrinai koshia ji, bet jie koshia visus ir
visada ir visur ir shansas kas su kazhkuo sureaguos yra artimas nuliui -
kiek ish visos  shachtos chloro per metus tikimasi 4/5 eventu:)

taigi chia viskas gerai (velgi, ash ne fizikas, mano nuomone pasikliaut
nereiktu shiam reikale, chia ash labiau trimituoju ka perskaites ir
perleides per savo smegenus:)

"tas kuris virshija"  wrote in message

As atsiprasau uz savo galima neismanyma, bet... Ar nekeista, kad beveik
vienu metu dvi komandos atranda ta dalele? Ar negali "atradimas" buti
tik kokia nors saules audru sukelta pasekme?