Tema: Re: Ats.: Turim higsa
Autorius: Toxis_ant_nexuso
Data: 2012-07-05 11:32:21
On Thu, 5 Jul 2012 11:16:23 +0300, Toxis_ant_nexuso <fake@fakeemail.com> wrote:
> [...]

Fak kaip kazhkas nepavyko papostint.. cia turejo but: bandom (is
galvos, taigi galiu gausiai klyst):
Atomas yra sudarytas is protono, neutrono ir apkink besivaidenancio
(plaukiancio and wave of probability) elektrono (kolkas atrodo kad
toliau nebeskaldomas).
Protonas yra sudarytas is quarku (keletos skoniu), kuriuos suklijuoja
gliujonai... toliau force carrieriai (fotonas ir du ar trys bozonai)
ir buvau pamirshes leptonus, t.y. neutrinai, miujonai ir dar
kazhkas... ir begale egzotiniu daleliu, kurios nedalyvauja mums
zinomos materijos kurime... berods visos fundamentaliosios daleles
turi ar ne po tris storus giminaicius;)