Tema: Re: RADO!!!!!
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-12-03 09:40:02
na imho ginchytis ypach net neskaichius (bent jau mano atveju:) pachio darbo.. ir maneu net iki tol, kol to nepatvirtins nepriklausomos laborotorijos, yra kolkas beprasmishka.. Gal dar pasirodys, kad chia bugas sistemoj, ar per didelis wishfull tihnnkingas (kaip buvo su marso meteoritu).
Kas del naujos gyvybes formos ir dnr grandines - na, pirma reikia sulauk shito "padaro" dnr'o ishshifravimo, gal ten irgi dar pokshtu bus:)
Bet IMHO gyvybe, be kazhkokio tipo DNR grandines atmainos matyt yra neimanoma - informacija kazhkur kazhkaip reikia koduot, spontanishkas vystymasis be 'blueprint'o ' (specialiai rashiau anglishkai, nes lietuvishkas 'planas' turi kazhkoki religini ar fatalistini prieskoni:) gal but ir imanomas (nors nemanau), bet sekmingas sekanchiu kartu tokiu pat savybiu atkartojimas be dnr grandines, ar jos atitikmens matyt yra sunkiai itiketinas... Tiesa chia galiu zhaiuriai, klyst, neesu biologas;)