Tema: Re: Email formos Flashe
Autorius: Jurgis
Data: 2009-11-14 21:29:33
Sveiki,
Nesu tame profas irgi, taciau kai pries kokius metus reikejo, atsikapsciau.

Visu pirma turi sukurti flash'e forma. T.y. paimk TEXT toolsa, ir nupiesk
kvadrateli su tuo toolsu.
O tos teksto dezutes opcijose nustatyk kad butu ne Static ar Dinamic text, o
INPUT TEXT,
laukeliui VAR priskirk kintamaji koki nors. Pas mane tas kintamasis vadinas
"adresiukas".

Tuomet susikurk mygtuka, skirta siusti formai, pvz su tekstu viduje "siusti"
tuomet mygtukui priskirk tokia actions:
on (release) {
     loadVariablesNum("meilas.php", 0, "GET");
}

Kaip supratai, paspaudus mygtuka, nepastebimai yra iskvieciama programele
meilas.php

meilas.php gali buti toks:

<?
$adresiukas=$_GET['adresiukas'];
$message="kintamojo reiksme yra ".$adresiukas;
mail('tavomeilas@gmail.com','uzpildyta forma',$message);
?>