Tema: Re: apskritimo lankas
Autorius: blah
Data: 2009-01-29 20:09:55
manau kad tiksliai neis apskaiciuoti(cia ant greito dabar taip galvojasi),
nebent galiu pasiulyt kazka panasaus i apytiksli skaiciavima
              /\
           /      \
  A                     B

1. tegul lanko ilgis L(lanko), tada trikampis ABC lygiasonis ir L(LANKO) ~=
L(AC) + L(CB)
2. susirandi C koordinates
3. skaiciuoji apskritimo centro koordinates pagal tris apskritimo taskus
visas tikslumas priklauso nuo tasko C radimo, nori didesnio tikslumo ibrezi
daugiau kampu
gal yra ir geresnis budas, bet cia pirmas soves i galva :)