Tema: Re: reik patarimo
Autorius: Juozas
Data: 2009-08-26 18:45:46
Skriptas viskas ok. Problema yra Internet Explorer. Jis blogai supranta
filtrus, na paveiksliukai yra keiiami vien padarant nematom, o kit
matom ir t.t. O blogas supratimas tame, kad visikai juodi pixeliai
paveriami permatomais pixeliais. Vienintel ieitis - truput paviesinti
nuotrauk. Pridedu minimaliai paviesint variant, ar tai tenkins fotografo
apvietimo supratim - neinau :)