Tema: Re: web site atakos, kaip suprasti per kur ideda ifram'a
Autorius: trigras
Data: 2009-08-26 15:03:22
Faktas wrote:
> tai yra programa, i kuria ieiti reikia slaptazodzio ir kuri viduje saugo visus reikalingus slaptazodzius?
>
> atleiskit, jei zinantiems klausimas pasirodys kvailas,
> o kaip zinoti, kad sita programa nepasielgs kaip kokia FileZilla ir neissius mano tu pasvordu kur nors?

O tai FileZilla siunčia kur nereikia?

> nes opensource ir visi gali pamatyti koks kodas (bet kur garantija, kad atsisiusdamas exe faila, gaunu tikrai is to
> pacio kodo kuris pateiktas atviras? gal gabaliukas dadetas ir tada sukompiliuotas?)?

Tam ir opensoursas, kad visi paranojikai galėtų susikompiliuoti savo. O
kur garantija, kad komercinis softas neišsiunčia duomenų? Altarnatyviai
- tokioms programoms galima neleisti jungtis prie interneto

> o jos duombaze sifruojama (kodel FileZillos nesifruojama?) ir kitos programos negali is jos nuskaityti pasvordu
> (bet juk vis pranesa kaip lengvai parenka raktus, visas programas nulauzia, kuo sita kitokia?)?

O kam automobiliams dureles užrakint? Kam į juos signalizacijas deda?
Kam įvairius sekimo įtaisus? Vistiek pavagia. Tiesiog, bet kokia apsauga
sumažina neteisėto pasinaudojimo tikimybę.