Tema: Re: DNS valdymas
Autorius: Levas
Data: 2009-08-15 12:02:15
nafig keisti name server jei viska gali keisti jame? Prie ko "hostinimas kitur" ir DNS pakeitimas?
Uztektu pakeisti tik viena kita irasa DNS konfiguracijoje ir viskas vaziuotu....

Manau tai pagrindine visu pradedanciuju klaida. Reiketu kur nors granite iskalti "Nekaitaliokite pacio DNS serverio keisdami hostintoja!"

Hostinimas tai tikriausiais www ir galbut pastas. Uzteko senajame DNS serveryje pakeiti A (o gal netgi C irasus), o jei pastas tai MX. Ir viskas veiktu.

Sakysim pirmkom domeina PIMPALAS.COM pas godaddy, o hostinsime pas serverai.lt.

Serveriai lt duoda tau susikurti savo puslapius sakysim kaktusas.serveriai.lt, ten pat ir bus pastas.

 pas godaddy duodama DNS serverio paneleje irasom: WWW.PIMPALAS.COM ->C- katusas.serveriai.lt, MX-kaktusas.serveriai.lt
Ir viskas veikia.

Ateityje jei noresim susikurti dar koki subdomeinas ir bijomo, kad serveriai.lt neistremtu i oposuma, nusiperkam pas koki kita hostintoja dar biski resursu. Ir godadzio DNS paneleje susikuriam PICTURES.PIMPALAS.COM ->C-kitas.hostintojas.xz
Ir abu veikia.

O C irasas geriau negu A tik tuo, kad jei serveriai ar kitas hostintojas isprotes ir pakeis serverio IP, tai viskas pas tave susireguliuos automatiskai.

Hau!

--
Bye, Levas