Tema: Re: nemokamo serverio
Autorius: Feniksas
Data: 2009-08-14 15:21:44
....kaip cia pasakius - drauge savo reikalams naudoja 2 tokius,
tiksliau is www.wordpress.COM tai pliusai:
+viskas tiesiog veikia, ir veikia ZJB! Jokiu stabilumo, nesudarinimo,
uptime, luzusios db ir pan problemu
+gauni naujausio Wordpress multi-user instaliacija su keletu pluginu,
daugiau jokiu servisu. Viskas stabilu
+gali pasifrovardint savo domena (.lt, .com - nesvarbu), bet tas
mokama, 10,15 ar 30$ metams, neprisimenu
+yra 99% viskas gatava ko tau reikes brosiuriniam saitus ar blogui
+papildomas ir gan zenklus traficas is wordpress.com pagal Tag'us

minusai
-css modifikuot neleidzia, tai dar kainuoja
-turi built-in site analytics'a, kuris yra zymiai supaprastinta Google
Analytics versija. Pilnos versijos ideti negalima
-jokiu papildomu servisu: email, maillist, db, galimybe idet savo
php/html puslapiukus
-kad ir kaip ziuret, viskas skirta blog'eriams - pats Wordpress ir
tarkim mazas corporate saitas sunkiai derinasi. Mano atveju tai ne
kliutis, nes dedamos naujienos 2-5 kart per savaite, tai turinys
uzsipildo ir WP isnaudojamas pakankamai.
-vistiek brandinamas reikalas tuos 2 saitus kelt ant normalaus
hostingo, nes biski isaugo jie is to...

As rinkciausi sita servisa, jei reiktu blog'o ar brosiurinio saito,
kuri galima padaryt su WP, priesingu atveju - imti standartini
hostinima ir daryt viska rankutemis.