Tema: Re: reiskias serverio konfiguracija
Autorius: Kazys
Data: 2009-08-13 10:34:44
Pas mane butent taip ir yra. Kreipiamasi i info.domenas.com,
server.domenas.com
zodziu belenkaip...

Uzindeksavo session id galunes is ssl kol nebuvo uzdraustos robots.txt tai
kreipiniai isvis idomus gaunas.

Seniau buvo vienas shop'as dabar kitas tai ish senojo uzindexuoto pareina
uzklausos su ivairiais ?target ir panasiai kurios neegzistuoja, o shopas
tokiom uzklausom uzklausom neduoda 404 o vietoj to krauna home direktorija,
siuo metu google prikure apie 300 kreipiniu (su ?currency ?catalog ?target
sess_id ir tt) i svetaines titulini ko pasekoje dingo www.domenas.com is
serp...

Ar verta isvis pvz 404 puslapi su meta redirekt kokiu 5 sekundziu dayt? Ar
jame lankytojas pac turi paspaust kur eit ?