Tema: Re: Nemokamas hostingas
Autorius: BigM
Data: 2009-08-12 12:09:04
Taip ir būna, kai vienam, antram po keliasdešimt Lt  per metus ;)

Pradžioje noriu išbandyti nemokamą hostingą, pažiūrėt kas prie ko, juo
labiau tas puslapis ten myzernas ir kol kas neverta mokamu hostingu užsiimt
:)

Man reikia ne atvedimo į protą - patarkit gal girdėjot kur +/- normalus
nemokamas hostingas. Jei nežinot, tai nežinot, bandysiu pats išsiknist kur
priglaust :)