Tema: Re: Kaip išnaudoti panašų domeną
Autorius: Kazys
Data: 2009-08-10 17:38:47
Greiciausiai kad nukentes

As turiu tokipati domena su com ir lt
lt padariau paprasta nukreipima i com is klientu sistemos, po kurio laiko
google ismete is indexavimo.
http://sites.google.com/site/webmasterhelpforum/en/faq--crawling--indexing---ranking/#redirect
Dabar lt domenui sukuriau virtualu serva jame idejau .htaccess su 301
redirectu

Dabar mano klausimukas kiek tokiu redirektu galima konstruo ? :)

turiu dar viena domena su man naudingu keywordu "labadiena", kuri noriu
nukreipti i

domenas.com/labadiena/