Tema: Re: "nofollow" naudojimas
Autorius: simutis
Data: 2009-07-13 17:29:26
"70005" <70005@usa.net> wrote in message
news:h3f9dv$rmn$1@trimpas.omnitel.net...
> Šiaip girdėjau, kad už tokius linkus aktyviai ar pasyviai baudžia

Nu čia klausimas. Baudžia už paid linkus ir už dirbtinai keliamą PR. O ar
čia tas papuola į tokią kategoriją, ar ne, tai nežinau. Šiaip kažkokių
skirtumų nesu pastebėjęs naudojant ir nenaudojant nofollow tokiem linkam.

> o ir PageRank'as išsibarsto

Jau nebe. Dabar išsibarsto bet kokiu atveju
(http://www.mattcutts.com/blog/pagerank-sculpting/)

> Kadangi anas per kelis mėnesius nepajudėjo iš žemiausių pozicijų (nors
> paieškose esu pirmam-antram dešimtuke, ir įeinančių linkų GWT rodo 158),
> susimąsčiau, ar gausiomis išeinančiomis nuorodomis nedarau sau meškos
> paslaugos.

Toolbaro PR reikalingas nebent keičiantis linkais, daugiau iš jo jokios
naudos ar skirtumo. Žiūrėk į pozicijas rezultatuose.

> Galų gale man tikrai nėra intereso kelti sponsorių PR.

Nu čia reikia pasvert 2 dalykus:

- ar daug tu ten jį pakelsi, turint omeny, kad ne tu vienas keli, t.y. ar
įtakos ką nors;
- kokie šansai, kad suindexuos su aff. id.