Tema: Re: Ka daryti su copyrightu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-06-22 11:35:46
Man itarimas kad, dar teks irodyt kad tu pats nekopijuoji, ta prasme,
isivaizduok tada, kas jeigu, kas kas kopijavo pasakys kad tu pats kopijavai?

Ta prasme nu dzin issaukei antstoli, turi toki pati dizaina kaip ir kad pas
ji, gal tu nukopijaves ir bandai jo tvirtint prasyt kad tu toki irgi turi ;)
nemanau kad cia irodai kad tu turi originala ;) gal tada po kiekvieno
dizaino fiksuoji ji pas antstoli kad va jis tavo, o po to jei jau kazkas
kopijuoja tada istrauki ta uzfiksuota tokia ir tokia data dokumenta, bet cia
vel irodinesi kad ano versija naujesne ;)