Tema: Re: FF renderingas
Autorius: Sapnai
Data: 2009-06-13 15:05:03
Ačiū.
Šito darbo nedirbsiu, o profesionaliai ir nedirbęs. Nurodyti puslapiai ne
mano gamybos. Mėgėjiškai html ir css suprantu, bet sudėtingą kodą nėra
lengva be jūsų pagalbos  skaityti.

Vytenis

"alias"  wrote in message news:h103tr$p12$1@trimpas.omnitel.net...
1. Apačios nerodo, nes dėl kažkokių priežasčių ant pagrindinio div'o
uždedamas fiksuotas aukštis (<div align="center" style="height: 2111px;">).
FF laikosi taisyklių, ir visus elementus rodo būtent tokio aukščio, kokio
jie yra. IE6 šios taisyklės nesilaiko.

2. Šriftas toks, koks uždėtas, t.y. body { font-size:80%; }

Pradžiai - mano ilgametėje praktikoje pasitvirtina taisyklė viską gaminti
ant Firefox'o, ant kitų browserių tikrinant ir taisant renderingo ypatybes.

Toliau - derėtų visgi pradėti nuo nulio ir pasimokinti HTML'o ir CSS'o, jei
jau tokį darbą nori dirbti. Nes dabar doctype'o nėra, kodas košmariškas ir
nevalidus, pilnas visokių inline stilių ir neegzistuojančių tagų (ko gero
paste'inta iš Word'o).