Tema: Re: E-SHOP ir Ebay
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-06-05 12:10:46
Nu viena kart teko vieniem padet e-shopa sukurt, tai tai ir isivaizduoju,
saitas kur yra prekiu kategorijos ir prekes, paieska, krepselis, sulyginimai
ir viskas, juk kuo sudetingiau tuo painiau lankytojam, del to visada esu
minimalizmo salininkas, kad viskas butu aisku ir paprasta, manau tai tiks ir
jam :)