Tema: Re: reikia copywriter'io
Autorius: Justas Butkus
Data: 2009-06-02 16:29:07
Kokio tipo (gilumo) tas išmanymas?

Geras tekstų rašytojas ir bent kiek rimtesnis technologijų supratimas
nėra tokios jau gretimos sritys.

Jei čia kalba apie 4-5 tūkst. Lt per mėnesį (čia krizės metu :) ) -
galima ir tokį ganėtinai universalų žmogų surasti.
Toks žmogus skirtų kartais po kelias valandas, maždaug tuomet kai būtų
poreikis (ne visai čia-ir-dabar, bet per protingą laiko tarpą). Tuo metu
galėtų ką gražiai parašyti kokia tais tema. Apie 10 tekstų per mėnesį...

Kainos priklauso nuo tekstų.

Apimtis, kol ne kilogramais, pažymima sutartyje ženklais, arba
puslapiais vienam tekstui, bet galvojame apie 3000-6000 ženklų ir/ar
1-1.5 A4 lapo.

Gero teksto (įdomus, įtraukia nuo pirmo sakinio ir nepaleidžia iki
paskutinio, į temą, reikalui esant neatskleidžiant visko kas norėta),
tokiose apimtyse, kaina nuo 400 Lt.

Jei žmogus nusimano techninėje dalyje ir rašyti moka - brangiau.

Galima rasti ir po 30 Lt/tekstą.
Parašyti tekstą net ir aš galiu, o kurti jau nelabai. ;)

Tad kas tas "copywriter'is" ir ko iš jo norima. :)

Visa tai, kas čia parašyta, maždaug "mano kuklia nuomone".
O jei kas žinote kur kas pigiau dirbančių rašytojų kontaktų - gal galima
kontaktus į sceną?..
Be pykčio, ar kaip ten sakoma. :)

--
JB