Tema: Re: Kaip prasimusti i Google skelbimai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-06-01 12:28:36
> Bandziau prisiregistruoti i Google, kad galeciau deti savo svetaineje ju
> reklama. Atmete, nes netinka lietuviu kalba. Tai kame gudrybe, kaip
> prasimusa kiti lietuviski puslapiai.

Labai klaidinantis klausimas, Google skelbimai visai ne tai apie ka po to
rasai turinyje, yra toks Google Data API, ji dar beta versija, vizija ir
ideja ten tikrai idomi, kad galima butu idet bet koki skelbima i goole, pvz
ieskai darbo, ar tai kazka pardavineji ir panasiai ;) kas idomu kiekvienas
is skelbimu gali turet savus duomenu laukus savais pavadinimais ir pan.. na
man jau teko viena darbeli su tuo daryt ir padirbeti su sia API, tai buvau
susizavejas ir data api apima daug daugiau visko nei vien tai...