Tema: Re: hostingo hijackinimas
Autorius: Quicker
Data: 2009-06-01 10:56:44
Beje i tema - paaiskinkit man kasnors kaip gali buti, kad noredamas
patekti i savo svetaine, surenku www.zzz.lt ir patenku i kazkoki joprst
information.com (panasu i sedo.com), o jei surenku zzz.lt - patenku ten
kur reikia...

Domenai ne expirinti, viskas sukonfiginta normaliai ir nieko nekeista ir
svarbiausia, kad sitas dalykas PROGRESUOJA!! Viena diena vienas domenas
taip elgiasi, kita diena jau du domenai... Viskas vyksta atidarant per
telekomo dsl'a, per kitur nepastebejau jokiu nukrypimu. Tai cia kaip
suprasti - telekomo DNS serveriai nulauzti ar koks router'is ar dar kas?