Tema: Re: adsense
Autorius: Nerijus T
Data: 2009-05-26 23:02:33
Zinoma nesidziaugiu kad hostingai ir mano pinigus isleidzia vejais
reklamai, o ne paslaugos kokybei kelti. Tiem hostingam panasu geriau
prisirankioti ziopliu, nei su didesniais projekteliais uzsiimti. Jau labai
jau daukur ta ju reklama islenda, jau turbut juos visi "zino" - tai kam
dar juos reklamuoti. Jei tiesa pasakius turiu du pagrindinius saitus,
vienam hostingai islenda - niekas nespaudzia, kitam - gyvenimiskos temos
islenda, vis nors kas paspaudzia.
Seip jau mano saitai simboliniai, seip mano postas lyg  bajerio lygyje, o
cia jau kazkam pasaulio pabaiga.