Tema: Re: eshop
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-23 21:03:34
> yra alternatyvos - mokejimai, mediafon, monybookers (sitas gal labai
> patogus pvz. mokant kortelemis, bei atliekant pavedimus jau tiesiogiai is
> moneybookers saskaitos. T.y. tu gali atlikti atsiskaitymus su teikejais
> jau is ten, nemesdamas lesu i saskaitas).
>
> Su visias bankais gal ir butu tikslinga pasirasineti esant didelems
> apyvartoms, taciau daugumoje atveju uztenka ir tarpininko paslaugu...

Mokejimai.lt  - turiu su jais sutarti del SMS, su SMS tikrai tai geras
variantas nes pats nestatysi visos tos irangos ir pan kad tai daryti, tai
tuo atveju jie yra geras sprendimas, bet su macro mokejimais labai jau daug
jie lupa...

O is uzsienietisku man patinka tik PayPal, visi kiti kazkaip ne prie
sirdies, nors tiesa ne visus bandes, bet kai kazkur ner PayPal supporto, tai
paprastai labai pasipiktinu.. :)