Tema: Re: IDOMU: Istorija del domeno, serveriai.lt ir tevo sveiko proto praradimas
Autorius: Tomas
Data: 2009-05-22 08:23:18
Nu tai gerai, jam nebereikalingas aš ir pasiėmiau savam panaudojimui. Ir po
kiek laiko pradėjo reikšti kad jam tai priklauso. O aš pajamiau ir anuliavau
užsakiau dar karta tik ant savo  vardo tai mane serveriai.lt aferistu
pavadino. Svarbiausia kad byla jau policijoje kuri baigęsi mano naudai,
nusiunčiau jiems teikimą iš policijos. Nepadeda.