Tema: Re: del mazu web'o koregavimu
Autorius: Feniksas
Data: 2009-05-21 21:55:00
nu tai cia jau su klientu reikia susipazint - ar jam priimtiniau
gauti saskaita 10val po 50Lt ar 5val po 100Lt

man kai kildavo nesusipratimu, tuomet... atlikinedavau darba prie jo akiu
matydavo, kiek kas realiai uzima, pradedant photoshopinimu ir baigiant
html'u, tai neapsikesdavo ir sutikdavo :)

tai va