Tema: Re: Reikia WWW developerio
Autorius: darius [fr]
Data: 2009-05-13 14:36:40
Šiaip kainos pas visus yra panašios jau senai (pas normalius). Daug šansų
likti be nieko pas pigias, jaunas kontoras, nes daug kas neišgyvens,
neišlaikys darbuotojų, kuriems pabėgus kodas nuo beveik 0 bus nepalaikomas.
Yra daug pavyzdžių. El. parduotuvė tai yra kasdieninio darbo įrankis.
Negalėsi mėnesio laukti kol kažkas kažką sugebės tau pagelbėti...

Kodėl apie tai negalvojama taip dažnai.....

Check email....