Tema: Re: Įdomi problema su WebKitinių browserių behaviour'u
Autorius: Martinas
Data: 2009-05-07 14:02:39
na, jei kalbėt apie būtent mano atvejį, tai parodyt būtina.
yra sugeneruotas passwordas, kurį jūzeriui reikia leisti
paselectint/nusikopijuot. kvailam jūzeriui geriausia tai padaryt kai jis
apribotas vien fieldo viduje, todėl ir buvo pasirinktas tokis va būdas.
bet pasirodo vienas kvailas jūzeris nusprendė, kad nori naudotis Chrome
ir jam va pasirodė keista, kad veikia kažkaip ne taip..
Man irgi pasirodė keista, todėl nusprendžiau pasidalint mintimis ir
idėjomis su kolegomis ;-)