Tema: Re: Googles tobulejimas :) - 2 lygis
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-07 00:24:37
As manau tai ivyksta jei koks google tikrintojas ar programmeris saita
paziuri, arba kai cia rase apie foruma kuri ten stipriai google ziurejo tai
manau gal jame sededavo koks is ju programmeriu ir tuo pasirupindavo :) kaip
ir yahoo labai daznai indeksuojamas, nes speju gal net kokio google shefo
zmonos emailas bus kokiam yahoo :)