Tema: Re: Altruistiniu paziuru programuotojas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-06 16:08:47
Sveikas,

    Yra labai panasus atbulas pasiulymas, kaip tik ieskau temos apie ka kurt
kazkoki saita, vienas is variantu yra surasti kazkokios srities entuziasta
kas jam idomu ir apie tai sukurt saita, jis toliau ji ziurisi, ivedineja
informacija, administruoja vartotojus ir panasiai, bendradarbiaujam kas del
to jei ka reikia dakurti ir pan. saita pastatyciau kur pas save ir problemos
nebutu del jo hostingo.

    Man asmeniskai kas is to, kad rodomi butu banneriai ir panasiai, na
saitas taip save islaikytu tiesiog.

Del smulkesniu salygu galima derint, o jei nori viska pats kurtis ir reikia
tik wordpress idiegimo tai gal cia kas atsiras be manes :)