Tema: Re: spam'as
Autorius: MaTo
Data: 2009-04-27 18:48:05
pasikolsultuok su ManXP :) :

"kodel negalima? galima, ir dar kaip...

vieniem "verslininkam" pries koki menesi atgal tiek meilu pavariau (visi
meilai buvo generuojami 100% random ir siunciami is skirtingu servu, todel
negalejo padaryt jokiu rules'u). Tada papildomai nukreipiau visa vieno
domeno trafika i ju saita, tai uzlinko staigiai. Na o tada paskambinau,
paklausiau ar dar neatsibodo mano tukstanciais einantys meilei, isklausiau
gasdinimus is serijos "tuoj mes tave surasim uz tokius dalykus" ir
palinkejau "sekmingo verslo" :) "