Tema: Re: mailer paslaugos
Autorius: Domas Jokubauskis
Data: 2009-04-23 18:16:54
Rašėte:

> Laiškų išsiuntimas yra tik viena dalis to ką siūlo Mailer.lt.
Iš karto ir sakyk, kad toliau - paslaugos reklama.

> Visų pirma, reikėtų pagalvoti apie tai kas bus siunčiama. Laiškas turi
> būti gražus ir patrauklus.
>
> Sukurti įspūdingai atrodantį laišką su Mailer.lt sistema užtruksite apie
> 10 minučių. Sukurti tokį laišką "rankomis" užtruktų visą dieną.
> Nepamirškite, kad dizainą dar reikės pratestuoti ant krūvos skirtingų
> pašto sistemų. Mailer.lt tai padarys už jus.

                           .
                         .OO
                       .OOOO
                      .OOOO'
                      OOOO'          .-~~~~-.
                      OOO'          /   (o)(o)
              .OOOOOO `O .OOOOOOO. /      .. |
          .OOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOO/\    \____/
> [...]
   .-~~\OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'
  / _/  `\(#\OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'
 / / \  / `~~\OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'
      jgs  `OO\#)OOOOOOOOOOOOOOOOOOO'
             `OOOOOOOOO''OOOOOOOOO'

Jūs įsivaizduojat kiek laiko sugaišau, kad tą vaizdelį surasčiau ir
išbandyčiau begalėje el. pašto programų? Gal 10 min.

Žinoma, su spalvom galbūt lengviau parduoti, bet nemanau, kad tokia
strategija yra ko nors verta. Tuo labiau, kad aš ir daug kitų žmonių
gražumų net nepamatys.

Sėkmės versle,
Domas