Tema: Re: muzika backgrounde
Autorius: alias
Data: 2009-04-14 14:41:03
kiekvienas šiuolaikinis web developeris posakį `viskas ajax'u` supranta
būtent taip - dinaminės užklausos per XMLHttpRequest (ką šiaip ir reiškia
AJAX - http://en.wikipedia.org/wiki/Ajax_(programming) ), atvaizduojant
rezultatą kur tik nori ir kaip tik nori.

apie iframe'us aš nė žodžio nerašiau šiame thread'e.