Tema: Re: COM: Nemokami Aukcionai Internete
Autorius: woombla
Data: 2009-04-13 11:52:04
dzonas wrote:
> Uztad atskambina... :P
Tiek au gerai :) bet kaip ir per vėlu jau buvo. Tik patikrinau supporto
lygį.

> Gal galima konkreciau kas: nesijungia, nesiregistruoja? ir kas su mailu ten
> netaip?
> kokia narsykle naudojate?
Dabar reikia prisimint kas gi ten 5adienį buvo :) :
- formos išverstos kreivai (like "neįvestas pašto adresas", kai adresas
įvestas, spėju verčiant galvoj buvo pašto indeksas).
- bidinant siūlo logintis, registruotis - kažkur apačioj mažu fontu. Kol
susirandi/užsiregistruoji pasimeta tai ką gi ten biddinai.
- Meilas sako "Paspauskite "Aktyvuokite Mane"" mygelis sako "Activate
me"; Dar meilas sako "patvirtinkite registraciją čia" - kaip ir reiktų
tikėtis nuorodos/mygelio "patvirtinti".
- "Jei Jūs pamiršote savo slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba
el. pašto adresą." - spaudinėjat mygelį neatsidaro joks confirmation
langas like "burtažodis jau išsiųstas" arba "klaida"

tiek, kiek dabar pamenu

> Pagarbiai,
> dzonas
> myMarket.lt