Tema: Re: Bet kaip jau uzpisa IV lyderiai
Autorius: Arvydas
Data: 2009-04-11 21:58:56
Kas jau kalbėtų apie nachališkumą, Rolandai...

Jei tikrai yra noras išsiaiškinti apkrovimo priežastis, rašyti
reikėtų į support'ą, o ne į newsgroups'us. Serverių apkrovimas
stebimas ne iš neturėjimo ką veikti, o VDS tokiais atvejais
siūlome už analogiškas talpinimo planams kainas. Kai klientas
geranoriškai bendradarbiauja sprendžiant problemą, sutinkame jam
teikti paslaugas ir žemiau savikainos.

Na, bet jei ieškoma dar vienos progos pranešti, kad voxdizainas
dabar rekomenduoja serv.lt, o ne serveriai.lt - tai man rodos
visi tai seniai suprato, nebūtina kasdien kartotis.

--
Arvydas