Tema: Re: skirtingi google rezultatai
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-04-09 09:10:26
"Irmantas" <x@x.lt> wrote in message news:griqvl$mou$1@trimpas.omnitel.net...
> Individualizuota pagal jūsų internetinės paieškos retrospektyvą. Daugiau
> informacijos
>
> procedura paprasta prasivalot tinklo retrospektyva ka surinko google
>
> taip pat buvau apsidziauges kad pagal viena kyworda pakilom i 1 vieta o
> realiai 10 sedejom
> kuo daugiau pats uzklausi tuo daugiau google apie tave zino
>
> "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message

Taip, .. vienos kompanijos išleidžia milijardus, kad pateikti kuo tikslesnius, lokalizuotus/personalizuotus rezultatus, o kiti po 10 pradeda tuo piktintis (-;

Ateityje kiekvienam iš mūsų bus indvidualizuoti tiek paieškos rezultatai, tiek turinys internete tiek reklamos skelbimai, tiek televizija.. viskas bus personalizuota. Netgi turėsim asmeninį banką su tik mums sukurtomis paslaugomis ir mokesčiais.

O šiaip naudokite: https://adwords.google.com/select/AdTargetingPreviewTool

-Mindaugas J.