Tema: Re: na va, ir as perdaug vartoju pas serverius...
Autorius: voxdizainas
Data: 2009-04-03 10:44:33
Tai kad tas dedikuotas ju eina nx...
Cia kaip budas papildomai gauti pajamu....
Sutinku dalis yra keknkejisku, bet taip masiskai visiems kisti tuos
dedikuotus tai jau persiprasau.

Sudejus ju "dedikuotus"+aptarnavimus gaunasi sudas, jau tada geriau imti
pas kitus ar ziureti uzsienio hostus.
beto po ju alia "dedikuotu" serveriu sulipinimus visu klientu, kas bus
toliau vel sugalvos, kad naudoji per daug resursu, kelk ramus, procus ir
mokek 300% brangiau nei istikruju rinkoje ta paslauga kainuoja. Uz ka
moketi? Uz serveriai malonu priziurejima?