Tema: Re: Wordpress file manageris
Autorius: Dunduk@s
Data: 2015-01-07 22:24:39
2015.01.07 09:01, vaikis_dirba rašė:
> Na, jungiuosiu su totalcommanderiu. Įkeliu folderį, su man reikalingom
> nuotraukom, pdfais, kitais failais. Kaip man iš WP juos pasiekt? Manau,
> kad turėtu būti kažkoks pluginas. Ar neteisingai mastau?

Nežinau kaip WP, bet kitos TVS-os, paprastai, mėgsta, kad folderiuose
būtų jų tvarka, o ne tokia kokią sumeistravo vaikis_dirba, dundukas ar
dar koks p_#_$#_$_# ;) prisijungęs su superdupertotalmanageriu.

Paaiškink pirmą normaliai ką ten nori sumeistrauti, nes neaišku kodėl
prašei įrankių revoliucijai sukelti, o gavęs jau nori, kad liktų „senos
valdžios“ tvarka.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s