Tema: Re: domeno priskirimas svetainei
Autorius: Aras
Data: 2014-08-27 14:28:55
Atidžiai dar kartą pagalvok, ko nori (geriau pasipaišyti ant popieriaus viską),
tada peržiūrėti jserveriai.lt ir Interneto vizija online helpus,
tada, jei dar neaišku, drąsiai paskambinti jų nurodytais telefonais ir aiškiai prašyti pagalbos.

Man iš dviejų skambintų kartų du kartus paaiškino aiškiai.