Tema: Re: teisingas redirektas
Autorius: Tester
Data: 2014-05-11 22:21:05
Na, tai nebūtina hostinti hostexe, gali ir pas kažką kitą. Aš taip darau.
Hostexe įrašai hostintojo DNS serverius, o toliau konfigūruoji pas
hostintoją, kokiame folderyje guli koks domenas. Toliau folderyje gali
..htaccess įdėti, jei nori kad perrašinėti nukreipimą pvz., pagal kalbas.

pvz.,
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.durnius.lt$ [NC]
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^.*?language=ru.*?$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://www.durak.lt/$1 [L,R=301]

Tik tai gali nepatikti googlei (mano atveju reitingai krito), nors googlė
savo pagalboje sako, kad viskas OK, taip galima.