Tema: Re: Wordpress meniu tekstas.
Autorius: vaikis_dirba
Data: 2014-04-24 15:55:18
Ačiū. Ir tai padėjo ;) Ir iš kur jūs taip viską žinot :)
Gal dar vieną padėsite išspręst: išcentruoti pavadinimą horizontaliai.
Dabar gaunasi - jei pavadinimas per kelias eilutes, viskas ok. Jei
pavadinimas telpa į vieną eilutę, tai celes aukšgtis toks kaip ir
dvigubos, tik kad tekstas truputi pakilęs. Žinoma ne bėda, bet gerai
būtų išcentruoti.
Ačiū.