Tema: Re: wordpress. kokia galerija?
Autorius: Atlepausis
Data: 2014-03-10 10:49:45
Mano menka patirtis sako, kad nextgene yra (bent aš organizuoju) maždaug
taip:
* Album A
    * Galerija A1
    * Galerija A2
    * Galerija ...

* Album B
    * Galerija B1
    * Galerija B2
    * Galerija ...

Dar LYGTAI galima Album X įkišt į Album Y, bet negarantuoju.

Įsivaizduok, kad paimi seną popierinių fotkių ALBUMĄ iš spintos ir jame
vartai GALERIJAS "Atostogos 2005 rugpjūtį Dubingiuose", "Marytės pirmoji
komunija 2005 rugsėjis", "Bičiulio vestuvės 2005 rugsėjis". Ir t.t.

Gal galima tą pačią galeriją atvaizduot keliuose albumuse, bet man tai
nebuvo aktualu tai ir nesiaiškinau.

Mano klausimas nextgenininkams būtų, ar įmanomas Lightbox'o (ar softbox'o)
"perėjimas" per puslapius. Turiu galeriją su puslapiavimu ir po 21 elementą
puslapyje, peržiūrint lightboxu fotkes nuėjus iki 21'os, nebeįmanoma eiti
toliau, tipo baigiasi galerija. Perėjus į antrą puslapį, galiu toliau
žiūrėti foto, bet vėl tik 21. Ar įmanoma pareguliuoti, kad nekreiptų dėmesio
į puslapiavimą? Juk galerija ta pati...

"Pjero"  parašė naujienų news:lfcpb7$8vq$1@trimpas.omnitel.net...

lamer Q: kuo skiriasi galerija nuo albumo ?