Tema: Re: rekomenduokit freelancer'į
Autorius: alias
Data: 2013-10-21 20:06:54
beprasmiška diskutuoti apie kainą kuomet VIS DAR neaišku, ko konkrečiai žmonėms reikia.

arba gal galima tokį kainoraštį sudaryti, pagal sudetingumus.

labai labai labai paprasta: iki 100 LTL;
labai labai paprasta: iki 300 LTL;
labai paprasta: iki 500 LTL;
paprasta: 1000 LTL;
nestandartiškai: 1500 LTL;
normaliai: 2000 LTL;
sudėtinga: 3299 LTL;
labai sudėtinga: 3999 LTL;
labai labai sudėtinga: 6999 LTL;

čia atskaičius mokesčius, be abejo. ir šitai reikėtų dauginti iš koeficiento (nuo 0 iki n, tiksliaisiais skaičiais), kuris nustatomas pažiūrėjus į frylanserio akis.

hope it helps.

--
м.