Tema: Re: WP_Kaip paslėpti nuotraukos adresą apsaugotuose įrašuose
Autorius: Aras
Data: 2013-10-10 14:17:41
Ne, ne tai turėjau omeny. Tas, kas turi slaptažodį įrašo skaitymui, gali ką nori daryti su įraše sudėtomis nuotraukomis, tačiau, pažiūrėjęs nuotraukos adresą (pvz., //galerija1/foto1.jpg), jis susigalvos tiesiogiai įlisti į //galerija2/foto1.jpg ir pamatyti jam nepriklausančią nuotrauką.
Kitaip sakant, noriu, kad skaitytojas negalėtų atsidaryti jpg failų niekaip kitaip, o tik per Wordpress įrašą.

P.S. Kažką panašaus pasidariau įkėlęs htaccess failą į wp-content katalogą, tik nežinau ar teisingas failo turinys (noriu apsaugoti ir nuo visokių robotų):
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTP_REFERER} !^http://(www.)mysite.lt [NC]
RewriteCond %{REQUEST_URI} !hotlink\.(gif|png|jpg|doc|xls|pdf|html|htm|xlsx|docx|mp4|mov) [NC]
# RewriteCond %{HTTP_COOKIE} !^.*wordpress_logged_in.*$ [NC]
RewriteRule .*\.(gif|png|jpg|doc|xls|pdf|html|htm|xlsx|docx|mp4|mov)$ http://www.mysite.lt/ [NC]