Tema: Re: Internet Narsykle
Autorius: Tipo, Useris
Data: 2013-06-23 18:08:55
kiek supratom tai tinka standartinis bent vienas is variantu:
1) klavisu kombinacija Ctrl++ bei Ctrl+-
2) Ctrl+mouse scroll
3) toolbar'ai (pvz., IE v8.x - apacioje renkantis %; Mozilla FireFox - Zoom
Controls)

User'is darbe dirba pamainini darba; pamainos metu prie kompiuterio priseda
ne vienas zmogus; darbe suinstaliavo, pastate ant stalo; darbo vietoje - jo
tuo metu nebuvo; kiti brows'ino ir nustate tinkamai pagal ekrano dydi iki jo
atejimo; User'is tik kai kuriuos (naujai lankomus puslapius?) kai kada
perreguliuodavo; po keliu metu User'is  namo ta kompiuteri parsinese ir buvo
Windows'ai perinstaliuoti; va tada ir patapo pagal default'a sonuose tarpai

uzeini svetainen, minetais 3 budais pareguliuoji - ir browser'is atsimena
nustatymus likusiam laikui

jis man kai paaiskino, galvojau, kad priemones kokios tai specialios tam
yra; bliamba, atsiprasau, kad cia chebra be reikalo sutrukdziau