Tema: Re: Svetainių peradresavimas?
Autorius: Audrey Fluxus
Data: 2013-03-11 11:22:28
Na aš daryčiau iškart ant a2.lt/wp/ tada kai jau reiktų kad matytų visi
tiesiog prasikopinčiau viską į a2.lt ir užėjęs į wp valdymą nurodyčiau
kad wp dabar pagrindinėje direktorijoje, o ftp failus kurį laiką
palikčiau ir a2.lt/wp/ po kokio mėn googlas turėtų jau naujus url.

O jeigu reikia ant a1, tai po kai permeti viską į a2, darai redirect'ą
301 per htaccess'ą