Tema: Re: index.html
Autorius: RaR
Data: 2013-02-15 15:15:03
Tai aš TVS šiuo atveju turiu omeny kaip elementarų svetainės navigacijos
valdymą, be jokių ten fron-endų/backendų. Šakninėje direktorijoje stovi
tas tavo index.php failas, kuris ir priima užklausą. Jeigu užklausa yra
http://tavosvetaine/ arba http://tavosvetaine/index.php(htlm), tai
užklausėjui paduodi iš anksto suformatuotą ir sudizainintą puslapį,
kurio viename div yra meniu, kituose dar kas nors, o turinio div -
pradinis turinys. Jeigu užklausa yra http://tavosvetaine/kazkoks(php,
html arba ir/xxx/xxx ir t.t.), tada užklausėjui pateiki tokį pat
suformatuotą puslapį, tik turinio div'e pateiki turinį
kazkoks.php(html). Jeigu užklausto puslapio nėra - arba rašai kad tokio
nėra, arba pateiki pradinį. Ir nereikia visokių nesąmonių - vartotojas,
atsidarydamas per google surastą linką, pateks į norimą puslapį su
visais meniu ir viskuo kitu, ko tau reikia, ir nereiks jokių iframe. O
visi tie turinio puslapiai, jeigu nenaudoji duomenų bazės, gali sėdėti
direktorijoje, po kurią tiesiogiai naršyti negalima niekam.

Kadangi rašei kad tavo puslapis vis tiek php, kadangi dabartiniu atveju
vis tiek turi tikrinti kokia užklausa ir nukreipinėti, tai neturėtų būti
labai sunku pasidaryti ir tokį elementarų scriptą, gali kokį šabloną ir
internete susirasti.