Tema: Re: wordpress kas naudojates? Turiu tik 1 problema
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-08 18:19:06
Sunkaus nieko nera WP, prisijunk prie admino ir ziurek. VIsumoje is ko susideda viskas:

1. Postai - tai pagrindinis web puslapiu vienetas, dar vadinamas Node, tipo tai pvz. naujienos, blog irasai, konkretus vienas sienos irasas, pvz. straipsnis apie kazka ir panasiai, juos klasifikuoji su kategorijomis;
2. Pages - Tai puslapiai, kurie gali but pvz. paspaudus kazkoki meniu punkta, taip pat jie WP gali turet tevini puslapi, ta prasme su pages, gali padaryti medine pages struktura;
3. Kategorijos arba taxonomy, pagal jas klasifikuoji visa vedama turini;
4. Media - visokie paveiksliukai ir t.t...

Toliau kategorijos arba pages medines strukturos deka kuri kokia reikia struktura. Bet yra vienas bet, ne visos dizaino temos palaiko bet kokia struktura, jeigu imti nemokamas. Vienose medis bus formuojamas is pages, kitose is kategoriju tai reikia ziureti.

Toliau yra widgetai, kuriuos destai paprastai sidebar'uose (soniniuose stulpeliuose, nors nebutinai)....

Pirma ka tau reikia padaryti, tai sugalvoti savo WEB struktura, jei tai corporate webas tai labai paprasta, pvz:

Bus sie meniu punktai:

1. Naujienos - Cia nustatai, kad eitu postu srautas;
2. Paslaugos - Cia sukuri page;
3. Kainininkas - Cia ir sukuri page, arba postu srauta, priklausomai ko reikia, jei pakanka 1 page kainininkui tai dedi page, jei ne tai naudoji postus, kuriem priskiri kategorija, pvz. kainos ir poto pagal ja tik juos isrenki;
4. Apie mus - Greiciausiai irgi page, nors jei noresi parasykite mums teks dar kokio modulio..

Ka cia isvardinau kaikuriems is dalyku neuzteks to kas yra WP, o teks prisidet viena ar kita moduli, bet tai ner sunku..

P.S. Dar pries viska darant apsisprestk kokios bus kalbos, ar pvz tik lietuviu, ar dar daugiau, tada susidedi qTranslate plugina ir turi jas. Gerai apsiziurejas suprasi ir manau susitvarkysi, jei turejai kantrybes sedet iki 4 ryto :) tai ir cia jos pakaks.