Tema: Re: Kur pasharinti 4 GB nuotrauku?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2012-07-16 16:17:31
Kątik išbandžiau.
Tai jei siuntėjas pašarina katalogą kitiems gmail.com akauntams (nu uždedi
varną ant diro ir sakai jam share ir įrašai, kad šarini pvz
atlepausis@gmail.com), tai gavėjas per savo google drive (bandžiau ne per
instaliuota app'są, bet elementariai per naršyklę) uždeda ant norimo diro
varną ir renkasi download. Vienu metu leidžia siųstis iki 2GB man rodos. Tai
jei tau nesunku uploadink iškart į du dirus ir gavėjai keliais klikais viską
parsisiųs.

"useris"  wrote in message news:ju12e4$e8p$1@trimpas.omnitel.net...

Taip ir ikeliau i drive, bet turejau galvoje, kad kolegoms parsisiuntineti
(download) reikes po viena faila.