Tema: Re: WP kaip informuoti vartotojus apie naujus įrašus?
Autorius: 70005
Data: 2012-06-01 14:52:10
"Aras" <nera@nera.nera> wrote in message
news:jp55ui$fr1$1@trimpas.omnitel.net...
> Tą patį ir testuoju palengva. Ačiū.

Man su juo issoko bugas, kurio autorius per kokius 5 atnaujinimus taip ir
neisgaude: laiskus prenumeratoriams siuncia is mano "tarnybinio", t.y. tik
serverio/WP administravimui skirtu el. pasto adreso, kuriame dar ir yra
pavarde:)

T.y. kuri laika siusdavo is specialaus meilo, bet dabar siuncia is abieju,
specialaus ir nevieso. Jau pripratau, bet vistiek uzknisa:) Maciau, kiti tuo
irgi skundesi.

Be to, kai kurie prenumeratoriai pastaruoju metu skundesi negauna pranesimu
apie patalpintus straipsnius.