Tema: Re: Klausimas del TVS palyginimo
Autorius: Che Buvis
Data: 2012-05-23 21:12:15
Tuo klausimu dievinu Contao (www.contao.org)
Jokių parkių, tik vienas moduliukas. Tiesa, parkės buvo tol, kol ją studijavausi... Bet užsispyrimas padarė savo.

P.S. Norėdamas užbėgti oftopikams "koky che gaidy naudoji" už akių skubu išsakyti savo nuomonę: daug kur nenaudoju anei Joomla, anei WordPress ar ko panašaus vien todėl, jog manau esant neprotinga naudoti John Deere ekskavatorių norint pasodinti penkis pomidorų daigelius.