Tema: Re: Adsense alternatyva
Autorius: FX
Data: 2012-05-14 16:37:29
Keista kad FB dar nesugalvojo prie savo formychiu siulomu integracijai y
svetaines nepaleido ads'u :D

FX

"Ugnius Kiguolis"  wrote in message news:joql9c$3mi$1@trimpas.omnitel.net...

aj su google kuo toliau tuo graziau.. serpsai po paskutinio update tai
spaminiai isvis.

tau adsensa blokavo, man adwordsus for life :D uz tai kad dvi valandas
dviejuose adsuose, pakeiciau linka i doorway page nepasiskaites ju nauju
guidelines. Galvojau geriau konvertinsis ir jimes ir man. Ko pasekoje
pirma perspejimas, pakeiciau atgal, bet paskui vistiek banas ir ignoras :D

skaiciau biski forumus visokius, jie sugebejo uzbaninti adwordus keliems
kur daugiau nei mln usd per men isleisdavo... ta ka cia as su keliais
simteliais.

noretusi, kad kazkas sugebetu atimti dali rinkos is ju. nes kuo toliau
tuo labiau panasu i microsoftini ispindejima.