Tema: Re: Domeno pardavimas
Autorius: Justas Janušauskas
Data: 2009-03-25 18:02:42
Aisku, jeigu man tas domenas nors kiek svarbus butu tai galima gincytis.
Dabar net jeigu ir atimtu, nebutu aisku tragedija:) Bet siaip tai
nesamone. Kaip matosi archive.org, ten ir saitas kazkada buvo. O tos
"derybos" buvo tokios, kad jie parase ir mazdaug "parduok domaina.
Duosim 250 baksu". Sakau "duokit bent 1000 tai parduosiu". Ir viskas:)
Na bet kaip sakiau, reikia atsikratyt ir busiu 500 baksu turtingesnis ir
ramia galva :D